I'm a creep, I'm a wierdo..

Otroligt seg onsdag. Fick inget gjort i skolan. Hade samhäll och mediaproduktion. På median ska jag göra en marknadsplan för en påhittad affärsidé. Så jag ska låtsas att jag ska spela in och sälja en skiva med mitt band. Men jag orkar inte. Alla läxor och måsten kväver mig. Jag gjorde en logga till bandet i stället, fast så ska den nog inte se ut sen.
Sedan åkte jag till Braås och barnvaktade. Blev kallad jävla emo och annat otrevligt av två äldre killar när jag och killen jag passar var ute och gick. Det var inte kul. Fast sen fick jag av någon anledning femtio kronor extra i lön. Då blev jag lite gladare, för jag är så gott som pank i övrigt. Just nu sitter jag hemma och lyssnar på Jimmy Eat World och längtar galet mycket till Hultsfred.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0